Klacht: Doorbetalen maandabonnenement ondanks opzegging

op 07 september 2016 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Sepay bevestigd een contract beeindiging maar laat onvermeld dat ze het maar voor 1 apparaat beeindigen!!!! Dus braaf elke maand €68,73 incasseren terwijl wij dachten dat we de ovk hadden stop gezet.
Schandalig en ik heb inmiddels een klacht bij ze neergelegd en verwacht ook restitutie van de maandelijkse bedragen.

Restitutie van de bedragen die ten onrechte sinds oktober 2015 zijn afgeschreven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 15 september 2016 om 14:49 geantwoord

Beste heer Hulsebosch,

Naar aanleiding van uw klacht via de mail, klacht.nl, Trustpilot, Kiyoh en Facebook, hebben we we u afgelopen week regelmatig telefonisch proberen te bereiken en ook per e-mail.

Bij uw opzegging hebben we wel de PayAsYouPin terminal ontvangen, maar niet de lease-terminal. Daardoor kunnen we helaas niet aan uw verzoek voldoen van volledige restitutie. Wel willen wij uw contract kosteloos (per direct) beëindigen. Dit hebben we ook aangegeven per mail van afgelopen week.

Helaas hebben we (nog) geen reactie van u vernomen. We zullen daarom de standaard procedure volgen van de opzegging van uw lease-overeenkomst. Ik vind het vervelend dat het zo heeft moeten lopen.

Nick

Alle klachten die gemeld zijn door BeeBoxx