Klacht: Portokosten

op 05 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Na een bestelling bij Bon Prix te hebben gedaan en de kleding thuis gepast te hebben, besloten om de bestelling compleet te retourneren.
Nadat ik deze zelf naar het postkantoor heb gebracht kreeg ik een factuur van €9,90 ( 2 bestellingen) voor de portokosten.
Wat dus inhoudt dat ik zelf moet betalen voor het terugsturen van een bestelling. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Wanneer je iets in de winkel koopt en thuis past om daarna toch te retourneren betaal je hier ook niet voor. Waarvoor bij Bon Prix dan wel.

Ik zou graag zien dat de factuur a €9.90 komt te vervallen voor deze belachelijke regel.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 mei 2016 om 10:23 geantwoord

Beste barb19981,

In een winkel worden er geen verzendkosten berekend voor een aankoop. Hierdoor kunnen de verzendkosten niet in mindering gebracht worden.

De retourverwerkingskosten (die gelijk zijn aan de verzendkosten) zijn uitzonderlijk afgeboekt. Dit geldt voor je bestellingen van 5 april 2016. Je kan dit terug vinden in de rubriek 'mijn bonprix'.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door barb19981