Klacht: Pompje

[email protected] op 07 juli 2020 over Biotherm in de categorie Producten

Hallo,
Ik ben een grote fan van jullie product. Daar ik een gevoelige huid heb, kan ik alleen jullie producten goed verdragen. Nu maak ik gebruik van het product Aqua glow super concentrate (rose flesje). Ik gebruik zo’n flesje 4 a 5 weken voordat het op is. Wat me nu al een paar keer is opgevallen is dat het flesje een flink restant (inhoud) over heeft als het pompje het al niet meer doet. Ik probeer dat op vele manieren dan nog eruit te halen. Voor mij is dat zeker nog een week gebruik maken van het product. Alleen is niet niet zo hygiënisch!
Mijn vraag is het volgende. Kunnen jullie eens kijken of dit niet beter kan, zodat men het product zo optimaal kan benutten. Ik kan niet uitwijken naar een ander merk, daar mijn huid zeer gevoelig is. Biotherm is voor mij het product qua geur maar zeker qua kwaliteit.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Groetjes
francine reijnen
Ik ben ook zeer blij met jullie producten.

Daar mijn huid geen andere producten accepteert , maak ik volop gebruik van jullie product. Want hier krijg ik geen jeuk en vlekken van. Ik gebruik julloe product qua geur maar vooral voor mijn hele lchaam.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Biotherm

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Biotherm nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]