Klacht: Pokemon Coin niet gekregen

op 02 maart 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Vandaag 2 maart 2020 heb ik 2 keren voor € 21,99 Pokémoncoin besteld maar niet gekregen. Hoe kan dat je betaald en krijgt geen coins.
Ben zeer ontevreden hierover.
Het zou heel fijn zijn dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen of de pokemoncoins.

Vriendelijke groetjes,

Mevr. Mangal

Als ik mijn geld teruggestort krijgt zo snel mogelijk a.u.b.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 09 maart 2020 om 09:09 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Poeke