Klacht: Poes shirtje

op 12 september 2016 over Denvin Sittard in de categorie Kledingwinkels

Andy Wijnen van Denvin Weert heeft sinds kort supergave POES shirtjes in zijn AW Private label! Ik wilde er natuurlijk supergraag eentje en was dan ook mega blij toen de leuke Poes Diamond shirtjes uitkwamen! Snel naar Weert geracet en een maatje S gekocht in het blauw.

Het shirtje is natuurlijk hartstikke leuk, maar toen ik goed keek zag ik dat er enkele glittertjes niet recht opzaten. Dus even naar de winkel gebeld en het probleem gemeld; kon meteen dezelfde dag komen ruilen. Helemaal top! Dacht ik..

Het nieuwe shirtje zag er goed uit, toch zat er weer een schuins diamantje op. Dit proberen recht te schuiven waardoor er een klein gaatje ontstond in het shirtje. Het diamantje stond wel recht nu. Geen probleem dacht ik, dit kunnen we wel oplossen met wat vlisoline en een strijkijzer.

En daar begon de ellende; alle diamantjes vielen van mijn geliefde POES shirtje.. Het shirtje is nu helemaal verpest dankzij een kwaliteit van 0.
Deze shirtjes worden waarschijnlijk voor nog geen tientje in Turkije gemaakt en voor de hoofdprijs verkocht; prima, maar lever dan wel KWALITEIT.

Baal hier ontzettend van, heb geen bonnetje meer en voelde me al een zeik klant om het geruilde shirtje. Maar nu weet ik dat het niet aan mij ligt.

Kwaliteitsverbetering zodat andere klanten niet met hetzelfde probleem komen en mijn geld terug, zodat ik hier wel kwalitatief goed voor kan kopen..

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Denvin Sittard

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Denvin Sittard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door XR