Klacht: Plotswling hoge telefoonrekeningen

op 24 juli 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 15-03-2016 betaal ik schandalig hoge telefoonrekeningen. Ik ben nu ruim 3 jaar een goede en betrouwbare klant maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik heb op mijn facturen gemerkt dat er opeens staat: \”overige\” mobiele telefoonnummers. Dat zijn \”niet\” youfonenummers.
Mobiele telefoonnummer (bundel) is blijkbaar bellen naar andere Youfone nummers.

Hier heb ik 3 jaar geleden niet voor getekend!!! Ik betaal nu gemiddeld 100 euro per maand omdat ik naar andere 06 nummers bel waarvan de gebruikers niet bij Youfone zitten. Schandalig! Even 30 minuten naar mijn moeder bellen kost mij al gauw 13 euro.
Jullie veranderen mijn abbo tegen mijn weten in. Terwijl ik jaren lang netjes 20 euro betaal.

Hoe kunnen jullie dit zomaar opeens doen? En waarom? Komen jullie niet met een gepaste oplossing dan geeft mij genoeg redenen om te vertrekken bij Youfone!!

Gewenste Oplossing:

Dat volgens mij het te veel betaalde geld voor het bellen terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 juli 2016 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Celma