Klacht: plotseling hoge kosten

op 17 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik maak zelden gebruik van internet. Bij internetten meestal via wifi.Na een jaar plotseling een rekening van €60,00 . Toen gebeld werd naar klantenservice werden standaard argumentaties en suggesties opgelezen. Ik vind dit oplichterij want toen de bundel werd overschreden hoorde youfone mij in kennis hiervan te stellen.

Gewenste Oplossing:

Als de normale abonnementskosten worden verrekend en niet de € 60,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 juni 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tiengiepie