Klacht: Plisségordijnen korting

op 21 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Twee weken geleden hebben we een prijs opgevraagd voor Plisségordijnen. Deze kosten € 338.40 per raam. We kregen de tip de plissé na 10 juli te bestellen ivm 20% korting. Afgelopen zondag wilden we de prissé gordijnen bestellen en toe moest ik € 338.40 per raam betalen! Gewoon de prijs verhogen met hetzelfde percentage als de korting die gegeven wordt. Dit is misleiding!!

Daarnaast wil ik melden dat we ruim een uur hebben staan wachten omdat de manager Miranda Kouwenhoven (molslaan Delft) ons gewoon liet staan, waardoor wij sterk het gevoel hadden dat ons vervelend vond. Ze was zeer onvriendelijk tegen de meisjes die ons wel netjes wilde helpen. Ongelooflijk gewoon de volle prijs rekenen, meer dan een uur met twee kinderen bij me moeten wachten en nog een zure reactie krijgen van een manager.

Geen idee, ik ben echt boos.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht HemaDelft

7 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Graag wil ik u laten weten dat wij zeer ontstemd zijn over de klachtafhandeling van hema Delft. Nav bovenstaande melding is er telefonisch contact opgenomen met ons door Hema Delft. Zij vertelden ons dat het nou eenmaal wel eens gebeurde dat prijzen stijgen maar uit coulance boden ze ons 10 euro korting! Op onze ontstemde reactie was de mevrouw in kwestie bereid ons de plissé te verkopen voor een bedrag van € 325,- een korting van welgeteld 13.40 euro. Dit is afkopen van de klacht en dus niet correct waarbij de toonzetting ook nog eens onvriendelijk was. We zijn hiermee daarom niet akkoord gegaan. Het blijft misleiding hetgeen volgens wet en regelgeving niet mag. Omdat wij op dat moment op het punt van verhuizing stonden hebben we noodgedwongen elders de plissé gordijnen besteld voor € 600.- omdat de onze dochter toch moest kunnen slapen na de verhuizing. Zowel de misleidende advertentie als de afhandeling vallen me zwaar tegen van de Hema.

Alle klachten die gemeld zijn door HemaDelft