Klacht: Plisségordijnen korting

op 21 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Twee weken geleden hebben we een prijs opgevraagd voor Plisségordijnen. Deze kosten € 338.40 per raam. We kregen de tip de plissé na 10 juli te bestellen ivm 20% korting. Afgelopen zondag wilden we de prissé gordijnen bestellen en toe moest ik € 338.40 per raam betalen! Gewoon de prijs verhogen met hetzelfde percentage als de korting die gegeven wordt. Dit is misleiding!!

Daarnaast wil ik melden dat we ruim een uur hebben staan wachten omdat de manager Miranda Kouwenhoven (molslaan Delft) ons gewoon liet staan, waardoor wij sterk het gevoel hadden dat ons vervelend vond. Ze was zeer onvriendelijk tegen de meisjes die ons wel netjes wilde helpen. Ongelooflijk gewoon de volle prijs rekenen, meer dan een uur met twee kinderen bij me moeten wachten en nog een zure reactie krijgen van een manager.

Geen idee, ik ben echt boos.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HemaDelft