Klacht: Pleeggeldvergoeding,, met terugwerkende kracht en vanaf nu maandelijks waar Ik recht op he told.

op 02 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Geachte medewerker,

Ik heb nu al 11 jaren de zorg van mijn kleindochter op mij genomen,Ik heb nu de voogdij over Haar gekregen.Maar toen zij bij ons kwam heb Ik eerst een aantal jaren te maken gehad met jullie voogdij instantie,en Ik begreep dat jullie voor mij pleeggeld vergoeding moesten aanvragen en wat niet is gebeurd en waar wij alle jaren recht op hadden en nu nog steeds,ik krijg wel kinderbijslag maar dit is bij lange naar niet toereikend omdat mijn kleindochter veel psychologische beperkingen heeft. Ik heb alle papieren bewaard en zal dit tot de bodem uit zoeken en mijn rechten halen,en aanvechten middels een advocaat.
De sociale verzekeringsbank heeft mij verzekerd dat Ik hier recht op hebt.
Ik heb een bericht achtergelaten bij cbijcterbosch manager van afgesloten dossiers.
Graag hoor ik spoedig over deze zaak.en zal de maandelijkse betaling plaats gaan vinden en de overige jaren met terugwerkende kracht gaan plaats vinden,ik sta namelijk in mijn recht.

Met vriendelijke groet.
Mw jch Hagen.
Kamillelaan 63.
6833gg Arnhem.
Mijn email: annekehagen@live.nl.

Dat jullie fouten hebben gemaakt ,en dit wordt recht gezet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw Hagen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 2 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Pleeggeldvergoeding