Klacht: Playstation store card

op 28 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vorige week een PS network kaart gekocht. Als cadeautje gekocht voor de kerst. Leuk cadeau, bij invoeren code blijkt deze niet te werken. Vandaag terug naar de HEMA te Malden om mijn geld terug te krijgen of een andere kaart. Daar wordt je afgescheept dat je zelf maar contact moet opnemen met ‘Playstation’en dat zij niets kunnen. Wel een verkeerde kaart verkopen en je laten betalen, maar wanneer deze niet blijkt te werken krijgt je je geld niet terug. En wordt er zelf gesuggereerd dat de kaart wellicht al gebruikt is. Echt schandalig!! Ik vind dat de HEMA hier verantwoordelijk voor is, ik koop dit product bij jullie en ik mag zelf achter mijn geld aan gaan. Als je niets kunt beteken voor de klant in dit soort situaties, dan moet je dat soort producten niet verkopen. Ik hoop dan ook, dat dit probleem z.s.m. wordt opgelost.

Mw A.C. Slingerland

Geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anou1966