Klacht: PlayStation plus abonnement aanschaffen

op 19 december 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij (me Zoon van 11jaar) wilden zondag het PlayStation plus abonnement verlengen en toen gaven jullie aan dat er een aanbieding was die 44,99€ kosten dus hebben wij die af laten schrijven nu werkte het nog niet en hadden bij de help Desk gebeld en die zeiden dat het wel was afgeschreven maar nog in de portomonee zat??? Nu dinsdag hebben wij dit weer aangeschaft maar het kost nu 59,99 dus 15€ meer als zondag omdat het nog in de portomonee zat ,hierbij wil ik dus die klacht aangeven omdat wij dit niet wisten en ook geen melding kregen
Graag anders even bellen op telefoonnummer 0652451102 PlayStation account mjmkeizer2006

Gewenste Oplossing:

Als we (me zoon van 11 jaar) zijn 15€ terug krijgt of Andes die 15€ te besteden bij Sony PlayStation

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjmkeizer2006