Klacht: PlayStation kapot

op 13 september 2018 over Sony in de categorie Electronica Merken

PlayStation doet niks meer na versturen naar de reparatie service contact gehad met PlayStation service met de klacht PlayStation schakeld zichzelf uit en herstart dan weer
Man van PlayStation vertelde mij dat ik een andere harde schijf er in moest zetten en nieuwe firmware er op installeren echter na dit gedaan te hebben bleef het probleem dus heb ik een afspraak gemaakt met de reparatie service
200 euro reparatie kosten overgemaakt omdat hij buiten de garantie viel
Ik heb nogmaals contact gehad met PlayStation met de vraag of ik mijn harde mijn nieuwe harde schijf er in moest laten
Ik kreeg het antwoord nee want dit was een grafische probleem en de harde schijf was niet nodig na de PlayStation te hebben verzonden kreeg ik een mail dat de originele harde schijf mee gezonden moest worden en ze mijn PlayStation niet konden maken
Zonder originele harde schijf die ik inmiddels weg had gegooid omdat de beste man mij vertelde dat ook die vermoedelijk kapot was
Na een ja en nee spelletje met Sony
Kreeg ik mijn PlayStation ongerepareed terug
Heb ook mijn centjes netjes terug gehad
Nu komt ie
Ik na ontvangst van mijn PlayStation van de reparatie service
Heb ik de harde schijf er weer in gezet die erin zat die wel werkte maar met het probleem dat het systeem zichzelf uitschakelt
Nu pakt mijn PlayStation ook die harde schijf niet meer
Ik weet niet wat ze gedaan hebben kon alleen geen spellen spelen maar wel netflix en meer kijken
Bedankt sony 500 euro weggegooid

Als ze mijn PlayStation maken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bijl1974