Klacht: Playstation inbraak

op 26 juli 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Ik heb een tijdje geleden mijn playstation opgestuurd voor reparatie. Na zes weken kreeg ik een ander gereviseerd playstation system terug met een ander serienummer. Ik vond dit al raar dat dit dan zo lang moest duren om een totaal ander apparaat toe te sturen maar goed hij doet het dus laat maar. Nou hebben zij waarschijnlijk hetzelfde gedaan met mijn oude playstation. De nieuwe eigenaar kon op die manier op mijn account inloggen en behoorlijk huishouden in mijn games. Zo heeft ie allemaal vrienden toegevoegd en flink wat veranderingen toegebracht in mijn grand theft auto game. Wat mij dus geld heeft gekost aangezien ik daarin heb geïnvesteerd door middel van shark cards. Verder heeft het mij ook geld gekost in de tijd dat mijn playstation zo lang in reparatie was want ik heb een doorlopend plus account wat 50 Euro per jaar kost… al met al balen dus

Als ik een tegemoet koming krijg in vorm van een spel, hardware of een playstation card met een bepaald bedrag erop ben ik al tevreden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Drieman