Klacht: Playstation Account

op 17 oktober 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Beste Playstation Support,

Bij deze wil ik een klacht indienen.
Ten eerste vind ik het uitermate slecht dat jullie in het weekend niet te bereiken zijn.

Zoals hieronder aangegeven kan ik mijn playstation niet meer instellen als een primair account.
Zojuist heb ik 25 min in de wacht gestaan, een van jullie medewerkers zegt mij heel leuk dat hij niks voor me kan betekenen..

op 11 aug zijn je accounts overal gedeactiveerd. allemaal leuk en aardig maar dat heb k niet gedaan.
aangezien ik dit maar 1x per half jaar kan doen zegt jullie medewerker dat ik tot februari moet wachten?? PARDON!
ik ben gehacked, ik kan mijn playstation account niet instellen als primair account en ik moet tot februari wachten?

er word mij verteld dat dit niet handmatig gedaan mag worden?? ik kan wel uitvallen tegen jullie medewerker alleen heeft dit geen zin.

het maakt me niet uit hoe het gefixed word maar jullie kunnen niet menen dat ik tot februari moet wachten tot dit opgelost is.
Het is schandalig dat jullie dit zo flikken. jullie kunnen heel makkelijk dit handmatig doen en ik verzoek u vriendelijk dit te doen.

Ik verneem graag van jullie.

Ik doe het op deze manier omdat ik via jullie website enkel en alleen een klacht in kan dienen tegen een andere gebruiker.

met vriendelijke groet,

Mike Klarenebeek

Zodra ik mijn account weer tot mijn volledige 100% kan gebruiken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klarenbeek-m