Klacht: Playstation 4 niet meer primaire device

op 28 juni 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Van de een op de andere dag was mijn nieuwe ps4 niet meer mijn primaire account. Hierdoor kunnen mijn kinderen mijn games niet meer spelen onder hun account .
Sony geeft geen thuis , ze zeggen dat op mijn account een keer alle devices gedeactiveerd zijn en dat dat maar 1 keer per 6 maanden mag vanwege account sharing. Ik heb nooit bewust devices gedeactiveerd, en wil gewoon mijn ps4 aan mijn account hebben gekoppeld. Nu staat er een ps4 aan mijn account gekoppeld, maar volgens de software van de ps4 is dat niet mijn huidige ps4. Dit terwijl ik nooit een andere gehad heb.
Het lijkt er op dat om account sharing tegen te gaan(iets wat de winst van sony drukt) er mensen die dit geen eens doen geslachtofferd worden. Sony gaat uit van je schuld tenzij ..
Dit terwijl het probleem bij meerdere mensen op internet optreed zie bv

Sony heeft geen beste trackrecord wat betreft security, de kans dat het probleem bij hun ligt is in mijn ogen dan ook zeer groot, daarnaast zou het niet al te moeilijk om na te gaan dat ik de eigenaar ben van mijn ps4.

En het is natuurlijk belachelijk dat een ps4 die niet te mijne lijkt te zijn geregistreerd blijft onder mijn account.

Als mijn kinderen weer gewoon de spellen kunnen spelen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flannelfoot
x