Klacht: Playstation 3

op 24 mei 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Hallo medewerkers van Sony.

Ik heb voor mijn zoontje van 6jaar een playstation3 12gb gekocht.
€150,00 van zijn eigen spaarcentjes en de rest van zijn vader en moeder.
En heeft hij er 2games bij gekocht( little big planet en minecraft) en ik(zijn vader) 1spel (gta5).
Hij wilde de playstation graag hebben omdat hij dol is op spelen met minecraft, en hij had al de wii u maar daar kon hij geen minecraft op spelen.
Dus dachten we oké we verkopen de wii u en kopen de playstation3 omdat de ps4 voor ons te duur is en ons zoontje toch blij wilde maken.
Maar daar hebben we achteraf heel veel spijt van, omdat je minecraft en little big planet hebt gespeeld geen GTA meer kunt spelen i.v.m. Te weinig geheugen. En andersom ook als je eerst GTA speeld(daarna minecraft of little big planet) kan er al niet 1game meer op omdat je dan maar voor 1game geheugen hebt.
Terwijl je bij wii u bijv. Wel 50games kunt spelen.
Wij dachten dat dit met ps3 ook zou kunnen omdat je toch telkens andere cd disk games koopt.
Dus beste playstation vandaar de klacht dat wij( vooral onze zoon) niet meer games wilt kopen van ps3 omdat hij er toch niet mee kan spelen ivm te weinig geheugen. Nu is onze vraag wat kunnen wij hieraan veranderen? Zijn we dan om meer games te kunnen spelen verplicht extra geheugen te kopen, en kan dat überhaupt wel? En wat gaat dat dan kosten?
We dachten voor ons zoontje de juiste keuze gemaakt te hebben, maar blijkbaar hebben we ons hierin vergist.
Of heeft u voor hem de juiste oplossing wat hem weer gelukkig kan maken in zijn game spellen zonder dat we ze telkens eraf moeten halen om een ander spel te kunnen spelen.

Als ik bijv. 4 of 5 van dit soort games op de ps3 kan plaatsen zonder dat de geheugen vol is ipv bij 1spel al te veel geheugen kwijt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cvanbergen