Klacht: Plastic glas kapot, niet vervangen volgens afspraak!

op 11 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Hallo,

Vorig jaar 23juli heb ik voor mijn zoontje een bril aangeschaft op advies van de oogarts. Bij specsavers heb ik €140,- betaald voor een kindermontuur inclusief plastic (onbreekbaar, zeggen ze) glazen. Binnen 2 maanden brak het oortje van het montuur af. Hiermee terug gegaan. Hetzelfde montuur hadden ze niet meer. En moesten we een ander montuur uitkiezen. Nu is mijn zoontje keihard gevallen en is het rechter glas kapot gegaan. Ik hierover telefonisch contact gehad met 1 van de medewerkers van specsavers delft. Hij ging alles even uitzoeken en belde mij terug binnen 15 minuten. Hij had het glas op voorraad en ik moest met de bril langskomen en dan zou het zo worden opgelost zonder bijkomende kosten. Vandaag in de winkel aangekomen, blijkt er niks bekend te zijn van de gemaakte afspraak, de medewerker met wie ik het had afgesproken was er niet. Dus ik kon het glas tegen betaling vernieuwen en wilde ik dat niet kon ik zelf een oplossing zoeken. Ik ben zeer ontevreden over hun dienstverlening en hun onderlinge collegiale contact en dat ze zulke geldwolven zijn.

Ik ben pas tevreden wanneer ze zich aan hun woord houden over de gemaakte afspraak dat de 'onbreekbare' glas wat toch gebroken is,zonder betaling vervangen worden!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 augustus 2016 om 09:24 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reatie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Rahimoen