Mijn Klacht:
Schandalig en slecht. Om ze langer vers te houden worden o.a. buitenlandse paprika s en komkommers los verpakt in PLASTIC! Wat voor afbreekbaarplastic dit ook kan zijnet KAN gewoon niet.Wij hebben een groot gezin, ik had 10 paprika nodig en vijf komkommers. Ik ben ze nu maar los op de markt wezen halen.
Gewenste Oplossing:
Als groeten los worden aangeboden!

