Klacht: Plafondlamp Hue Being gaat snachts niet volledig uit

op 23 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ondanks heb ik afgelopen week mijn plafondlamp in ontvangst mogen nemen. Het betreft de HUE Being lamp.

Het probleem dat ik ervaar is dat de lamp niet volledig uit gaat. Op de app staat dat de lamp volledig uit staat alleen in praktijk blijft die op een hele lage stand aanstaan, het lijkt wel een soort nachtlamp effect alleen wil ik dat niet. Hierdoor kan ik niet slapen….

Help mij wat ik moet doen, ik weet het namelijk niet meer

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 27 juni 2017 om 12:52 geantwoord

Geachte heerMoonen,

Mijn collega heeft telefonisch contact gehad met u, en een email gestuurd met tips. Uw referentie nummer is PHL-170626-0328.

Heeft u nog overige vragen over een Philips verlichtingsproduct, aarzel dan niet om deze aan ons voor te leggen.
Dat kan altijd via de website:

Met vriendelijke groeten,

Kirsten