Klacht: Plaatsen van keuken duurt nu al 7 maanden.

op 19 oktober 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Gedurende 7 maanden is Brugman bezig met het plaatsen van onze keuken. Steeds weer komt er een monteur langs die een stukje doet, steeds weer blijven veel punten onopgelost liggen. Op dit moment is het tegelwerk niet afgemaakt en ligt het werkblad voor op de bar op de grond.

Als de keuken eindelijk klaar is en in gebruik genomen kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste mevrouw Boekman, Helaas verloopt de plaatsing van uw keuken niet zoals beide partijen voor ogen hadden. Ik kan me heel goed voorstellen dat u enorm baalt van deze situatie. Ik neem uw melding hoog op en ga dit bespreken met de leidinggevende van onze service afdeling om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken. U ontvangt hier spoedig een terugkoppeling van. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste mevrouw Boekman, Ik heb vernomen van mijn collega van de service afdeling dat er een nieuwe afspraak met u is gepland. De gemaakte afspraken worden per mail aan u bevestigd. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles zo snel mogelijk naar tevredenheid wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door DianaBoekman