Klacht: Plaatje op verpakking

op 06 juli 2016 over John Player Special in de categorie Sigaretten

Voor mijn werk kom ik vaak in aanmerking met shag en sigaretten. Geen probleem.. maar nu kom ik verpakkingen tegen met een plaatje van een kinderkistje en rouwende ouders. Dat is voor mij wel een probleem. Ik vind dat echt niet kunnen en niet thuishoren op een verpakking van shag of sigaretten. Ik en mijn man hebben zelf een kindje verloren en nee had niks met roken te maken! Het is al vreselijk genoeg en om er dan op zo’n manier ermee geconfronteerd te worden elke keer maakt het niet makkelijker! Plaatjes van zwarte longen lelijke gebitten of levensgrote teksten prima maar dit gaat echt veel te ver.. dit is nog maar een kleine uitdrukking van wat ik werkelijk vind en voel!!

Ik zou tevreden zijn wanneer dit plaatje verdwijnt op de verpakkingen. Ik begrijp heus wel dat er mensen door afgeschrikt moeten worden en dan met name de jonge lui, maar dit kan echt niet dit gaat echt veel te ver! En voor mij en voor alle andere ouders die een kindje verloren hebben is dit echt onnacceptabel, respectloos en pijnlijk!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over John Player Special

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over John Player Special nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaHartman