Mijn Klacht:
Ik wilde onlangs een USB stick bestellen bij Pixmania en heb toen een goedkope usb stick gevonden en moest voor de bestelling alleen nog even een account aanmaken en dat heb ik toen gedaan. Toen ik de bestelling wilde afhandelen zag ik dat er nogal wat extra kosten over het oorspronkelijke bij kwamen (BTW, pittige verzendkosten en extra kosten voor een “zorgen vrij aankoopgarantie”) en daardoor werd het artikel wel erg duur !
Ik heb toen besloten om niet te bestellen.
Prompt kreeg ik een dag later een herinnering dat ik een nog niet afgehandelde bestelling in mijn winkelmandje had zitten.
Ik heb toen ingelogd en het artikel uit het winkelmandje verwijderd maar kreeg op hun site ook direct een phising melding. (niet van microsoft maar van hun eigen site)
Ik vertrouwde de zaak niet en heb de pixmania klantensevice gemaild met het verzoek of ze mijn account wilden verwijderen.
Dit wilde men bij pixmania wel doen maar dan moest ik een kopie van mijn identiteitsbewijs naar hun toesturen.
Dit wilde ik niet doen aangezien dat ze dat bij pixmania helemaal niet mogen eisen ! Ik heb mij aangemeld per mail dus ik kan ook opzeggen per mail maar dat wordt gewoonweg geweigerd !
Ik zal nooit en te nimmer een bestelling doen bij Pixmania en adviseer iedereen om daar maar niet te bestellen !
Gewenste Oplossing:
Verwijder mijn account zonder verder moeilijk doen.
