Klacht: geen terugstorting geld

robveraar op 26 januari 2013 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Deze firma werkt niet correct,met het systeem binnen zoveel dagen geld terug,product terug gestuurd ,antwoord, niet in goede staat ontvangen,niets van waar dus wat nu ,geen geld terug daar kan ik naar fluiten ,dit houd in dat men nooit geld terug hoeft te sturen en de producten op deze manier altijd bij de klant blijft, dit heet OPLICHTING

Geld Terug

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixmania in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixmania een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixmania

Heeft op 28 januari 2013 om 11:21 geantwoord

Om de klant zo goed mogelijk te helpen, wacht ik op juiste gegevens. De door de klant verstrekte gegevens komen overeen met een bestelling van 2009, er is geen retouraanvraag gestart.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Heellas voor de firma pixmania is dit met een rma nummer 0310 ordernummer CCL1328021319 refnum mer 2110673-1358435306 ,bestelling terug gestuurd op 30-11-2012, en op 17-1-2013 ben ik zelf maar gaan vragen waar me geld bleef , e toen begon het gewauwel smoesjes om maar niet het geld terug te storten,dus niet van 2009 ,maar van nu 2013 groeten een zeer zeer ontevreden klant wie hier absoluut geen genoegen mee neemt zoals ik al zij dit riekt naar oplichting.

Bericht van Pixmania

11 jaren geleden - Beste, dit order is met een andere account met een ander emailadres geplaatst. IperPrice is verantwoordelijk voor het verloop en afhandeling van de bestelling maar ik kan natuurlijk als tussenpersoon optreden als er geen oplossing met dit bedrijf gevonden kan worden. IperPrice geeft aan uw product beschadigd te hebben ontvangen. Ik stuur een email naar dit bedrijf. Met vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door