Klacht: bijna 2 maanden geleden besteld en online betaald, nog niet ontvangen

mooibalen op 20 januari 2012 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27 november een dvd brander besteld. begin december ontvang ik een spelletjes dvd. Na melding moet ik een procedure volgen en dit product aan dhl mee geven. Ik krijg een bevestiging dat dit retour verwerkt is en daarna wederom een email dat mijn bestelde dvd brander verzonden is.21 december : Wij bedanken u voor uw bestelling op Pixmania.com.
Wij bevestigen u de verzending van het(/de) volgende product(en): :
Hoeveelheid Artikelen
1 SE-208AB externe DVD-brander – zwart USB 2.0

Het is nu 20 januari. Ik heb al meerdere malen de klantenservice benaderd wanneer ik mijn dvd brander eindelijk ontvang. Ik krijg gewoon geen enkele reactie meer. In mijn account staat: verzonden.

Gewenste Oplossing:

mijn product ontvangen, simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixmania in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixmania een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixmania

Heeft op 15 februari 2012 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is tussen 23 Januari en 3 Februari dagelijks per mail benaderd. Op 19 December is een tweede pakket naar de klant verstuurd die niet door het transportbedrijf is geleverd. Pixmania heeft op 1 Februari een derde pakket naar de klant verzonden en is op 3 Februari geleverd door een andere transportmaatschappij.

Alle klachten die gemeld zijn door