Klacht: Pixmania zegt geen oplossing te hebben

op 02 juli 2012 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie vorige klacht, in feite een simpele vraag. Pixmania meldt ineens nog geen oplosing te hebben waardoor de klacht als ‘opgelost’ wordt omschreven.

Gewenste Oplossing:

Antwoord op mijn vraag; wat is de actiecode en waarom wordt deze van mijn oorspronkelijke aankoopbedrag afgehaald bij terugstorting?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixmania in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixmania een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixmania

Heeft op 02 juli 2012 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is nogmaals persoonlijk benaderd, de rekening waar de korting op vermeld staat is naar de klant gestuurd. De klant is ingelicht.
De klant kan de rekening ook terugvinden in zijn account Pix&Ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pixmania beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rstik