Klacht: Pinnen

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet dringend naar een afspraak, wetende dat ik kan pinnen in de lijn 26 ri heerlen wacht ik op de bus. Ik had graag enkeltje gepint aub. Sorry mevrouw de pin is uitgevallen.
Ik zo en nu dan?
Dat word lopen krijg k als antwoord

Nou, ligt het bij mijn verantwoordelijkheid of bij die van arriva dat HUN pin het niet doet.

Dankjewel voor niets

Niet

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 oktober 2017 om 17:11 geantwoord

Beste Jasmine99s,

Wat jammer om te leen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze bussen.

De pinautomaatopstelling in de bussen is nieuw en nog niet geheel gevrijwaard van problemen, regelmatig werkt dit niet helaas. We hebben hier de volgende afspraken over gemaakt met de regio: Wanneer de pinautomaat het niet doet dien je op een andere wijze te reizen, tenzij je met de OV chipkaart of met contante betaling een kaartje kan kopen. Je kunt als reiziger dus niet vrij reizen als de pinautomaat niet werkt. Wij hopen dat dit probleem zo snel mogelijk is opgelost. Tot die tijd is ons advies om ook contant geld mee te nemen. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^JP
Webcareteam Arriva