Klacht: pincode

op 16 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In january heb ik een nieuwe pincode ingesteld samen met een telefonisch medewerkster van ziggo. Die pincode hen ik opgeschreven. En moeten gebruiken vandaag. Helaas na 3x werd ik geblokt voor 11 min.
Ik heb gebeld met ziggo en helaas, het kan 24 uur duren wat ik hoorde na de 2e keer bellen met ziggo. De eerste keer werd dat er niet bij vermeld. Dus bijna 80 euro betalen per maand geeft geen klanten service. Zoek het lekker uit. Ik ben boos. Ik stel een pincode in samen met een ziggo medewerker en als ik het gebruik werkt het niet. Ik baal hiervan. Wat moet ik doen als klant om de service te krijgen de ik wil voo mijn geld?

Gewenste Oplossing:

ik ben al klant van upc sinds jaren. Ver voor 2012. Dit is schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke1957