Klacht: Pinautomaat defect

op 30 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Datum: Maandag 11.09.17, tijdstip: 22.44 uur, Buslijn 80 Deurne-Venlo opstapplaats: Sevenum-Centrum.Ik wil, net als bij de heenreis, met mijn pinpas betalen maar de buschauffeur deelt mee dat pinautomaat kapot is, ik heb niet genoeg cash geld op zak.Chauffeur biedt géén oplossing en vraagt mij, op dit late tijdstip en de vóórlaatste mogelijkheid om thuis te komen, weer uit te stappen uit een grote bus waar nog één passagier zat!
Klacht is sinds 18.09.17 bekend bij Arriva, maar tot nu toe nog géén reactie mogen ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Mogelijkheid om in dit geval(defecte pinautomaat) achteraf de ritprijs te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 september 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lucasfransman,

Wat balen dat de pinautomaat in de bus het niet deed en allereerst excuses voor dit ongemak. De pinautomaatopstelling in de bussen is nieuw en helaas nog niet geheel vrij van problemen/storingen. Wanneer de pinautomaat het niet doet dien je op een andere wijze te reizen, tenzij je met de OV-chipkaart of met contante betaling een kaartje kunt kopen. Je kunt als reiziger dus niet vrij reizen als de pinautomaat niet werkt. Uiteraard hoop ik dat de problemen/storingen met de pinautomaten zo snel mogelijk is opgelost. Tot die tijd is ons advies om, wanneer je gaat reizen ook contant geld mee te nemen.

Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door lucasfransman