Klacht: Pilling van topper na ongeveer 10 weken

op 16 februari 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Bij onze topper is na ongeveer 10 weken sprake van pilling op gedeelte waar men op ligt en ook aan de randen van de topper.
Swiss Sense geeft aan dat dit komt door het gebruik van verkeerde molton enzovoort en dat het niet onder de garantie valt..
Men komt nu met een mogelijke oplossing om de pilling te verwijderen tegen een prijs van 75 euro.
In de garantievoorwaarden wordt echter niet over pilling gesproken.

Het goed oplossen van dit probleem onder garantie. Dus zonder kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 16 februari 2018 om 11:40 geantwoord

Geachte heer Van Dijk,

Helaas zijn wij niet tot een voor u passende oplossing kunnen komen. Wij hebben u in verschillende contacten uitgelegd dat pilling een warentypische eigenschap is en dat deze niet als slijtage geldt. Daarmee valt dit buiten de garantie.
Een bezoek van onze servicemonteur kunnen wij dan ook niet kosteloos aanbieden in deze situatie. Mocht u de berekende voorrijkosten niet willen betalen, staat het u vrij zelf de pilling te verwijderen met een pillingtondeuse.

Swiss Sense

Bericht van Swiss Sense

4 maanden geleden - Geachte heer Van Dijk, Wij vinden het nogmaals spijtig te vernemen dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen. Graag verwijzen wij u naar de volgende site voor meer informatie over pilling: https://www.watispilling.nl/page/74265/wat-is-pilling Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Heeft op 19 februari 2018 om 13:05 geantwoord

Wees eens een bedrijf (en staat voor je klanten) dat er voor staat om een topper die nog maar tien weken in gebruik is terug te nemen zonder dat daar over en weer over moet worden gesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door harryhvandijk