Klacht: Slechte accu revisie Batavus Padova Easy e-bike.

hoogie65 op 06 oktober 2021 over Piet van Meel in de categorie Internetshops - Elektronica

In maart 2021 naar Piet van Meel gegaan voor een accu revisie voor mijn Batavus e-bike.
Hadden de fiets mee genomen zoals gevraagd en Piet ging er een gereviseerde accu inzetten. Dit duurde ongeveer een uur zij hij en dat wij dan maar het beste even naar Borne konden gaan en dan zou Piet opbellen als de fiets klaar was.
Ik heb in Borne nog 400 euro gepind want dat waren de kosten als de fiets klaar was. Na een uur belde hij op en wij de fiets opgehaald. Toen werkte alles en wij tevreden naar huis. Na een week begon de ellende , het display werkte opeens niet meer en als ie al werkte dan viel deze onder het fietsen uit , er leek wel iets aan de hand met de display of de software. Ik naar een erkende fietsen zaak bij ons in het dorp en deze laten checken wat er aan de hand was. Zij hebben de fiets aan de computer aangesloten en alles gecheckt daar kwam uit dat er 3 foutmeldingen in de accu zaten (cellen kapot) (geen gelijk voltage over alle cellen) enz. heb het rapport nog. Ze hebben ook nog naar de accu gekeken en tot hun verbazing zagen ze allerlei knutsel en pruts soldeer werk aan deze accu. Ze vertelde mij dat ik er mee terug moest gaan en mijn geld terug moest vragen daar dit onvakkundig en een zeer slechte revisie was. Ik heb toen Piet van Meel direct gebeld en alles uitgelegd en mijn geld terug geeist maar dit kon niet volgens Piet omdat het werkte toen ik met de fiets daar ging. Hij hield vol dat het toen goed was en ik kon geen geld terug krijgen.
Ik vertelde nog dat er ook iets bestaat als garantie maar daar gaf hij geen antwoord op. Nu ben ik 400 euro kwijt en fietsen gaat niet meer.

Geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet van Meel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hoogie65