Klacht: 3x Niet functionerende fietsaccu geleverd!!

frankjuul op 09 december 2019 over Piet van Meel in de categorie Internetshops - Elektronica

Onderstaande verhaal heb ik geschreven naar Consuwijzer.

Goede middag, Ik wil het volgende aan u voorleggen. Mijn ouders hebben beiden een electrische fiets. Eind vorig jaar begonnen de accu’s te ‘slijten’. Er zijn dan 2 opties: of een nieuwe of ze laten reviseren. Ze hebben toen iom mij gekozen voor reviseren ivm de kosten. Ik heb beide accu’s toen opgestuurd naar Techniek Piet van Meel te Holtum. Ze hebben toen gekozen voor de optie om de accu’s op te waarderen. Dit betekent dat ze een grotere sterkte hebben en er dus meer kilometers mee gefietst kan worden. Dit zou voor beide accu’s in totaal €540 kosten. Na een tijdje beide accu’s teruggekregen. 1 accu werkt nog steeds goed maar de andere alleen maar problemen. Na een tijdje viel de ene accu gewoon uit waardoor er geen trapondersteuning meer was. Mijn vader is 84 en dus geen simpele opgave. Hiervan melding gemaakt en moest de accu maar weer opsturen. Na een week geinformeerd wat de oorzaak was…….een kapotte printplaat. Een week daarna de accu teruggekregen. Maar nu bleek dat dit niet de accu was die ik had opgestuurd. Maar ik dacht als hij het doet ook goed. Maar na een aantal dagen weer hetzelfde probleem. Weer melding gemaakt. Ik begon toen langzamerhand het vertrouwen te verliezen en heb toen dus bij de melding gezet mocht het nu weer niet in orde zijn ik mijn rechtsbijstand in zou schakelen. Dat vond hij niet gepast. Na 1.5 week accu weer retour en in eerste instantie zag het er goed uit maar na een week weer hetzelfde probleem. U snapt nu wel dat ik geen vertrouwen meer heb in deze persoon. Ik kan de accu wel weer gaan opsturen maar….. Vervolgens heb ik mijn vader een nieuwe accu gekocht omdat hij ook afhankelijk is van de fiets (hij heeft geen auto meer ivm zijn leeftijd en dementie). Maar ik wil eigenlijk graagweten wat tegen deze persoon gedaan kan worden. Als ik op klacht.nl kijk zie een flink aantal klachten. Het kan toch niet zo zijn dat deze persoon er zo maar mee wegkomt. Geld opstrijken en vervolgens produkten leveren die niet of slecht functioneren.Ik zou graag willen weten wat tegen deze persoon gedaan kan worden. Bij voorbaat dank, Frank Biermans

€270 retour krijgen voor niet functionerende fietsaccu.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet van Meel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door frankjuul