Klacht: klacht exchange online nl

op 25 oktober 2016 over Physique Health Management in de categorie Adviesbureau

Geachte medewerker,

Sinds 4 weken ben ik nu bezig met de aanschaf van 4x exchange online accounts voor mijn email. Ondanks talloze chats, telefoontjes met helpdesk, technische ondersteuning, partners blijkt het niet mogelijk te zijn mijn vraag te beantwoorden en op te lossen. Ik vraag wat er exact nodig is om de exchange online account te installeren en zou graag hierbij hulp krijgen. Steevast word ik doorverwezen naar partners die allen niets anders vertellen dan dat zij de licentie alleen via hun (met extra maandkosten per account) en installatie kosten op basis van nacalculatie uurtarief kunnen installeren. Volstrekt onacceptabel. Bij chats met helpdesk en technische ondersteuning waarbij je letterlijk de hele wereld rond gaat is niemand in staat gewone antwoorden te geven of mij te helpen. Jullie maken en verkopen een produkt, laten het aan de gebruiker over hoe hij het installeert of verwijzen naar een partner die dan de licentie met een meerbedrag overneemt. Verder nergens te vinden wat ik aan gegegevens exact nodig heb om mijn oude email accounts over te zetten naar exchange online. Onwaarschijnlijk. Grooot bedrijf. Goede producten. Prima service voor sommige diensten, maar mbt exchange online een onwaarschijnlijke aanfluiting en men is niet in staat om normale gebruikers vragen van klanten gericht te adresseren en op te lossen.

als men op een normale manier antwoord geeft en men specifieke informatie geeft wat ik aan gegevens nodig heb om exchange online te kunnen installeren en evetuee3l oude email accounts met adressen over te zetten

Alle klachten die gemeld zijn door