Klacht: Klantbehandeling

Wilsonsd op 30 april 2018 over Phone market in de categorie Internetshops - Elektronica

Na een annulering heeft één van uw medewerkers per direct het bedrag dat van mijn rekening is afgeschreven teruggeboekt. Dit betreft een bedrag van € 869 voor een MacBook air. Hoewel er sprake eenzelfde bank zou het dus per direct bij mij zichtbaar moeten zijn. Dit was niet het geval en mw. Heijmans gaf aan om na ongeveer 10 minuten terug te bellen als het nog niet was teruggestort.
Na ongeveer 15 minuten was het nog steeds niet teruggestort en ik kreeg een mannelijke collega aan de lijn die mij alleen wist te melden dat het is teruggestort zonder hierbij e.e.a. na te checken en wist mij alleen mede te delen dat het wat langer kon duren. Op de vraag die ik nog wenste te stellen (wellicht dat dit te maken heeft met internetbankieren en of Phonemarket dit ook zo uitvoerde) werd geen tijd aan besteed anders dan de mededeling dat hij niet met mij wenste te discussieren en geen tijd voor mij had. Hij bleef maar hameren dat het langer kon duren en wenste mijn vraag niet aan te horen. Ik bleef respectvol, maar kreeg geen gelegenheid mijn vraag te verduidelijken. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk en weinig respectvol naar klanten toe.

Ik hoop dat u uw telefonische medewerkers beter instrueert en hen de nodige trainingen (klantgerichtheid) meegeeft. Het moge duidelijk zijn dat dit geen goede reclame is voor uw bedrijf. Bij reviews krijgt u dan ook van mij een dike onvoldoende!

Mvg.,
David Wilson

Zie hierboven, klantcontact kan en dient beter te zijn. Anders verliest u hierdoor alleen maar klanten!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Phone market over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door