Klacht: Philips wil mijn tv niet herstellen

op 07 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb verticale strepen in mijn tv , ik heb duidelijke fotos naar philips opgestuurd maar zij zeiden dat er geen defect is en dat komt van de specificaties en eigenschappen van de tv . Ik heb nogmaals fotos opgestuurd van twee tv’s : philips en andere tv naast hem om het probleem zeer duidelijk te vertonen , maar zij hebben nogmaals gezegd dat er niks is . Dat is absoluut niet klopt , de strepen komen van hetzij supply probleem of LCD lighting probleem . Ik heb nog ongeveer 17 maanden garantie , ik heb 1150 € betaald . Zij hebben geweigerd toch om een techniker naar mijn adres te opsturen , zij zijden dat kan , maar dat is niet inbegrepen in de garantie en ik moet hem zelf betalen !!! Ik ben zeker dat deze de laatste keer is die ik iets van philips zal kopen .

Ik ben tevreden wanneer philips mijn tv herstelt of mijn tv vervangt als dit probleem niet opgelost kan worden . De strepen zijn vervelend bijzonder wanneer ik een tv van 1150 € koop .

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Karam215