Klacht: Philips Wakup lamp 3520 van 120,- werkt niet meer na 4 jaar

op 27 mei 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn wakeup lamp van Philips heeft slechts 4 jaar goed gewerkt.
Bij telefonisch contact gaf men verschillende tips, zoals de lamp resetten ed. Dit mocht niet baten en de lamp ging steeds minder goed werken. Elke keer was er iets anders wat het niet goed deed. Verder kon men niets voor men doen omdat de garantie termijn van 2 jaar verstreken was. Maar van zo’n toch wel dure lamp van rond 120,- mag toch wel een langere tijd iets verwacht worden? Daarna bood men mij een kortingsbon van 20% aan voor een volgende aankoop. Hier ben ik niet op ingegaan. Voor mij liever gewoon weer een gewone eenvoudige wekker die ook nog eens veel langer meegaat.
Ik vind het niet milieuvriendelijk dat ik dit apparaat al na 4 jaar moet weggooien. Al met al voel ik mij niet serieus genomen.
Mijn stroomstrijkijzer van Philips vertoont trouwens ook kuren.
Ik koop niets meer van Philips.

Klanten beter tegemoet komen als een product zo snel kapot is, ook al is het meer dan 2 jaar volgens de regeltjes.
Producten produceren die te repareren zijn of aanbieden ze te repareren tegen een schappelijke prijs.
Producten maken met vervangbare onderdelen.
Kortingsbon aanbieden met hogere korting, zodat een klant zich serieus genomen voelt.
Milieuvriendelijker en beter produceren zodat je een apparaat niet na 4 jaar al weg hoeft te gooien.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Louiseh1