Klacht: Philips visapure Advanced steeds kapot

op 24 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Halverwege 2016 een visapure Advanced gekocht, fantastisch luxe product! Afgelopen februari werd ik ’s nachts tot mijn grote schrik wakker van iets wat ik niet kon plaatsen. Het bleek m’n visapure die vanzelf aan was gegaan in de badkamer. De volgende dag bij het willen gebruiken tot de ontdekking gekomen dat hij niets meer deed. Op de oplader gezet voor een dag, maar ook dit mocht niet baten..
Naar de Douglas gegaan waar ik het product gekocht heb en ik kreeg gelukkig meteen een nieuwe mee, waarbij mijn complimenten voor de service van Douglas! Nu, zo’n 7 maanden later, exact hetzelfde probleem. Weer midden in de nacht opgeschrikt door het spontaan aanspringen van de visapure. Ook nu doet hij niets meer behalve heel af en toe vanzelf aanspringen en hem dan niet meer uitkrijgen.. ik zou het kunnen verklaren ala het product steeds valt of iets, maar dit is absoluut niet het geval…

Hopelijk komt er snel een verbeterde versie van dit product

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Karlijnvanolst