Klacht: Philips Sonicare houdt er ineens mee op

op 30 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Philips Sonicare HX6710 uit mei 2014 werkte tot voor kort prima. Vorige week begon hij met snel uitschakelen na inschakelen. Nu is hij er helemaal mee opgehouden. Opladen werkt niet meer en de aan en uit knopjes lijken ook geen respons te geven. Zonde van zo’n duur apparaat. De batterij was nog prima.

Gewenste Oplossing:

Als Philips contact opneemt hoe we dit kunnen oplossen en ik mijn tanden weer kan poetsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jandirk