Klacht: Philips Sonicare houdt er ineens mee op

op 30 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn Philips Sonicare HX6710 uit mei 2014 werkte tot voor kort prima. Vorige week begon hij met snel uitschakelen na inschakelen. Nu is hij er helemaal mee opgehouden. Opladen werkt niet meer en de aan en uit knopjes lijken ook geen respons te geven. Zonde van zo’n duur apparaat. De batterij was nog prima.

Als Philips contact opneemt hoe we dit kunnen oplossen en ik mijn tanden weer kan poetsen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jandirk

2 weken geleden - BERICHT VAN MIJ: Philips heeft contact opgenomen en na wat tips die niet werkten moesten ook zij concluderen dat de tandenborstel het niet meer gaat doen. Als troost boden ze een voucher van € 20 aan voor korting voor een nieuwe in hun webshop. Dat leek een aardig gebaar, maar toen ik googlede bleek hun webshop € 19 duurder dan precies hetzelfde apparaat bij Conrad. Het was dus een loos gebaar... ik heb ze er op attent gemaakt dat hun 'gebaar' maar € 1 waard was en dat ik hoopte op een betere, maar daar hebben ze niet meer op gereageerd. Blijft absurd dat zo'n duur apparaat het zo snel begeeft.

Alle klachten die gemeld zijn door jandirk