Klacht: Philips Sonicare gaat spontaan aan.

op 14 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik maak al sinds lange tijd gebruik van Philips elektrische tandenborstels. Alleen wat ik meemaak met de Sonicare HX6950, dat had ik niet zo snel verwacht. De Sonicare gaat ineens spontaan aan en als hij het al doet wanneer ik hem wil gebruiken dan kiest hij zijn eigen interval. Normaal gebruik van de tandenborstel gaat niet meer omdat de tandenborstel zelf bepaald wanneer hij aan en uit gaat. Helaas begon deze ongein ook nog eens toen ik door een werkbezoek in een hotel verbleef en ik geen andere ruimte had om de tandenborstel op te bergen. Zelfs het helemaal wikkelen in alle handdoeken kon het gezoem van de tandenborstel niet verhullen als hij weer eens spontaan aan ging. Nu weer thuis ligt hij op zolder weggestopt. Dit is niet de kwaliteit wat ik ervan had verwacht en dat voor zo’n relatief prijzig product.

Ik zou tevreden zijn als Philips met een passende oplossing komt, één omdat de poetservaring met de Sonicare gewoon top is, nu noodgedwongen maar weer de handtandenborstel verder en twee omdat ik nog een flink aantal nieuwe heb liggen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Lambrechtse