Klacht: Philips sonicare clean white laadt niet meer op

op 19 mei 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn Sonicare tandenborstel is ongeveer anderhalf jaar oud en laadt ineens niet meer op. Op internet zie ik dat hetzelfde ook anderen is overkomen. Dit is onze 2e sonicare in een korte periode. Ik heb een vrij technische achtergrond en met een beetje zoeken op het internet zie je dat dit een groot probleem is. Ook zie je dat als je een beetje kunt solderen je de batterij zo kunt vervangen. Echter vind ik dat het product niet zo snel kapot mag gaan. En aangezien de tandenborstel niet zo oud is dat Philips hier iets aan moet doen. Goed product met slechte batterij. Wat ik helemaal belachelijk vind is dat jullie website aangeeft om de body weg te gooien. In één woord belachelijk. Ik ga geen product van boven de 100 euro weggooien omdat de batterij het niet meer doet.

De oplossing die ik wens is het vervangen van de body van mijn sonicare of dat deze door jullie gerepareerd wordt. Graag hoor ik van jullie

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door a.grari