Klacht: Philips Sonicare binnen 1 jaar al defect, geen garantie?!

op 04 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn eerste set sonicare’s heb ik aangeschaft op 8-7-2014, op 6-7-2016 waren beide tandeborstels kapot. Ik heb toen netjes een nieuwe set opgestuurd gekregen. Nu nog geen jaar later 26-06-2017 is een tandenborstel weer defect en laad niet meer op. Deze valt niet meer binnen de garantie omdat de garantie telt vanaf de eerste aanschafdatum?!

Je geeft toch garantie op een product??! en niet op een aanschafdatum. Als deze 2e set na 1 week defect was gegaan, was er ook geen garantie mogelijk? Hieruit blijkt toch dat ze weinig vertrouwen hebben in hun eigen product.

Gewenste Oplossing:

Vervanging van de defecte tandenborstel, garantie geven op het product en niet op aanschafdatum!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door schellekens09