Klacht: Philips saecvo espresso machine

Wanda Beumer op 28 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Maler defect nu ik mijn machine binnen de garantie tijd retour doet krijg ik een opgave van maar liefst €349 belachelijk opeens is er meerdere onderdelen kapot en waterschade nou de machine werkte prima op de maler naar ik heb het over een machine van maar liefst €800 en dan wordt er gezegd dat er niks binnen de garantie valt. Nou een duur grapje voor men die zo’n machine kopen en is het niet aan de leverancier om die machines zodanig te maken dat ze notabele ergens tegen kunnen ik hoop dat het alsnog opgelost wordt waar heb ik anders mijn garantie voor bvd mevr Beumer

Wanneer ik mijn machine weer goed werkend terug heb en dan volgens de garantie die ik er nog hebt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Nou omdat media markt me zo heeft afgescheept met dit probleem . Hoop ik dat Philip met een redelijk oplossing komt !

Alle klachten die gemeld zijn door