Klacht: Philips Perfect Care Vica binnen een jaar defect!

op 06 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

In oktober 2015 heb ik een Philips Perfect Care Viva gekocht. Na een jaar begon de waterresevoir al te lekken. Ik kon helaas de bon niet vinden. Ik heb na een aantal maanden toch gemaild naar Philips omdat ik gelezen had dat ze toch konden helpen. Ik heb aangeboden om een uitdraai te maken van mijn pintransactie. Het enige wat ze konden doen is kijken naar de datum van productie. Daartussen ziten natuurlijk veel schakels en is het product maanden erna pas bij de klant. Dus ik viel erbuiten. Ik vind dit een zeer slechte zaak omdat een pintransactie ook een bewijsstuk is. Als dit de manier is om onder de garantie uit te komen, zal ik nooit meer iemand aanraden een een Philips product af te nemen. Voor dit prijs mag ik wel een goed werkend product verwachten.

Als mijn waterresevoir gerepareerd word.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht haz .

2 maanden geleden - Heb een nietszeggend antwoord gekregen van Philips. Wat ik al verwachtte. Voor mij en mijn omgeving NOOIT meer Philips! Dat ze baggerkwaliteit leveren is 1 ding. Maar de klantenservice die je (niet) erbij krijgt slaat alles!

Alle klachten die gemeld zijn door haz .