Klacht: Philips is vergeten wat scheren is.

op 12 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwste Philips serie 9000 serie is een mooi scheerapparaat maar het scheert beroerd. De marketeers hebben kennelijk gewonnen van de makers. Na ruim een half jaar prullen heb ik het apparaat aan de kant gedaan. Alle schoonmaak ten spijt, ik krijg geen goed resultaat.
Ik ben 40 jaar Philips-scheerder en als zodanig ervaringsdeskundige. Philips heeft al een nieuwe scheerkop geleverd, maar het resultaat is idem.

Gewenste Oplossing:

Wellicht moet Philips erkennen dat het model geen topper is en een beter apparaat met enige korting leveren om de ergernissen weg te werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MRR van den Molengraft