Klacht: Philips fx25

op 20 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb 239,- betaald voor een philips fx 25 geluidsinstallatie. Het probleem is dat er in de specificaties staat dat deze installatie 300 watt zou moeten kunnen uitsturen. Op de versterker staat echter duidelijk 60 watt. De boxen zijn miesschien wel 300 watt totaal maar de versterker niet. Hier betaal ik niet voor! een andere reguliere versterker aanschaffen om het probleem op te lossen kan echter niet omdat er een speciale aansluiting aan de speaker kabels zit.

Ik ben tevreden wanneer phlips mij een versterker toezend met passende aansluitingen van 300 watt. Als dit niet mogelijk is wil ik mijn geld terug.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Philips

2 weken geleden - Geachte kopsven, Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht via deze website. Klacht.nl is echter geen officieel communicatiekanaal van Philips en wij zullen niet inhoudelijk ingaan op uw klacht. Een korte technische uitleg: het totale uitgangsvermogen van de versterker van de FX25 is 300W RMS. Dat houdt in dat de versterker niet continu 300W levert, enkel wanneer het nodig is. Het stroomverbruik van het systeem is 60W wanneer het aan staat. Wij zijn zo vrij geweest een dossier voor u aan te maken bij onze klantenservice indien u vragen heeft over uw FX25. Geeft u bij contact uw e-mailadres op. U kunt de klantenservice vinden op http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. U kunt kiezen voor contact via telefoon, e-mail, chat, Facebook of Twitter. Hope u hiermee voldoende ingelicht te hebben. Met vriendelijke groet, Pascal Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kopsven