Klacht: Philips cashback actie na review TV

op 14 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorige maand heb ik een TV gekocht van Philips. Ten tijde van aankoop was er een actie dat wanneer je een review schreef over de TV, je 50 euro retour zou krijgen van het aankoopbedrag.
Na het ophangen van de TV en het gebruik ervan, heb ik me aangemeld op de website van Philips voor de cashback actie. Nu bleek dat je behalve een review en de aankoopbon ook de originele streepjescode van de doos moest opsturen. Die doos heb ik al weggegooid, dus die heb ik helaas niet meer (wel slecht dat ze dat niet duidelijk aangeven op de flyers van de actie).
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die gaf aan dat ik een foto mocht maken van de sticker op de achterzijde van de TV, om zo alsnog mee te kunnen doen met de actie. Dit heb ik gedaan, maar ik krijg nu alsnog bericht dat mijn inzending niet geldig is en dat ik de originele streepjescode nodig heb.

Ik ben tevreden als Philips mijn inzending gewoon goedkeurt, aangezien ik een foto en een aankoopbon heb opgestuurd en me dat wel genoeg bewijs lijkt dat ik die TV heb gekocht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liza Staats