Klacht: philips airfryer erg waardeloos

op 11 januari 2014 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag 11-01-2014 heb ik een philips airfryer gekocht,ongelooflijk hoe waardeloos dit product is de friet is gewoon erkelijk ranzig en word niet bruin en is erg droog en de kroketten krijgen geen kleur en worden niet gaar echt waardeloos dat ze zo iets op de markt mogen brengen ben erg teleurgesteld in deze product

Gewenste Oplossing:

graag mijn geld terug of waardebon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harense Smid over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harense Smid in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harense Smid een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harense Smid

Heeft op 13 januari 2014 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens heeft ons filiaal te Tilburg uw klacht naar behoren afgehandeld.
Het apparaat heeft u gisteren aangekocht en is dezelfde dag nog door het filiaal retour genomen. Daarom verbazen we ons toch enigszins dat u op deze site een klacht deponeert.
Indien, naar uw mening de klacht niet naar behoren is opgelost kunt u dat bij onze afdeling consumentenbelangen, kenbaar maken.

U kunt ons vinden op . http://www.Harensesmid.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jackwee