Klacht: Philips Airfryer Avance HD9240

op 28 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We maken bijna dagelijks gebruik van de Airfryer. Helaas is er een defect.
Na het aanzetten , schakelt de airfryer zichzelf automatisch uit.
Soms na een seconden of na een minuut.
Dus niet meer te gebruiken.

Airfryer is schoon… dus geen vetresten of iets dergelijks

Gewenste Oplossing:

Oplossing ??

Is net uit de garantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AJ Wagenaars