Klacht: Pgb budget

op 27 september 2016 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Hallo wij verzorgen mijn oma nu al 7 jaar (ze woont ook al zo lang bij ons in) kregen snds 1 jaar een pgb budget hiervoor. Nu zijn er meerdere problemen geweest door het vgz zijn een socialie huurwoning door hun kwijtgeraakt en een particuliere woning sinds vorige maand omdat ze steeds de vergoeding stopzetten. De laatste keer omdat mn oma een ouwe premie schuld zou hebben. wee zitten nu sinds 3 maanden zonder totale inkomen ,, en heb een gezin nu willen ze zorg in natura verlenen maar mn oma wil dat niet. ze begint al te huilen als we het er over hebben raakt ze totaal in paniek. Nu kwamen we met het idee om de pgb onder bewind te houden omdat hun zeggen dat mn oma niet met geld om kan gaan. afspraak gemaak met jossie vamn puijenbroek van de afdeling klachten management dat als alles in gang gezet zou worden we mischien een overbrugging zouden krijgen tot de uitspraak van de rechter er is (wat lang kan duren) en nu gebeurt er gewoon niks,, we zijn totaal overspannen nu en zitten in een caravan door toedoen van het vgz. wil dat er iets geregeld gaat worden nu want bejn er helemaal klaar mee en ga contackt zoeken met hart van nederland hoe het bij hun gaat terwijl je iemand verzorgt en zelf zwaar in de schulden en in de goot terecht komt. dat diyt kan en dat de overheid daar niet oplet zal nu onder de aandacht gaan komen. we hebben een wijkcoach die ons daarbij helpt zij was zelfs door mn oma gemachtigd en als ze beld word er niet mee gepraat waarom machtigd je dan iemand. en er word niet eens de moeite genomen om even te bellen door het vgz als er een terugbel veroek is. dan zeggen ze dat je dit niet als werk mag zien maar mn oma heeft deze zorg nodig van ons of we moeten haar de hele dag in haar eigen plas laten zitten weet niet maar dat kan niet de bedoeling zijn

als er eindelijk iets gebeurt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door huijgens