Klacht: niet kunnen activeren kaart

bep de man op 26 mei 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo. Het lukt mij niet mijn kaart te activeren. wanneer ik ‘registreer’ aanklik krijg ik een wit scherm. Graag hulp

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn kaart kan activeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 29 mei 2017 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een e-mail naar de klant gestuurd met hierin een eenvoudige instructie voor onze VIP Club. Hiermee kan de klant alsnog een account aanmaken en zijn/haar VIP kaart koppelen. Op die manier kan de klant vervolgens punten sparen bij aankopen en zo profiteren van kortingen en leuke acties bij Pets Place en Boerenbond.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant, Bedankt voor je melding. Ik ga je een e-mail sturen met een korte instructie zodat je alsnog je kaart kunt activeren! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Alle klachten die gemeld zijn door