Klacht: Niet gemeld dat er gespaard kan worden

Jan de Laat op 29 mei 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de boerenbond te Dongen wordt niet gemeld dat je bij Pets Place kan sparen, heb het gezien achter op de bon toen ik thuis was . Zodoende zijn de artikelen of het bedrag niet toegevoegd aan mijn klanten code die ik nu heb via de App. Mijn vraag is hoe ik dit wel kan toevoegen. Kassanr: PW4401 Winkel 1470007 Transnr, 146AUT Bonnummer 1.121.348

Gewenste Oplossing:

Zoals boven is gevraagd

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Jan, Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van onze spaar actie! Als je inmiddels een spaaraccount hebt kunnen wij de punten van deze aankopen alsnog toevoegen aan je account. Hiervoor hebben we alleen een foto van de aankoop bon voor nodig of het bon nummer, het totaal bedrag en de winkel waarin de producten zijn gekocht. Deze kun je toesturen naar; [email protected] Mocht je nog verdere vragen hebben dan horen wij het graag! Consumentenservice Pets Place

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - dank U voor de snelle reactie en het inderdaad het bij schrijven van de punten, een zeer snelle en prima reactie dank u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 06 juni 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben contact met de klant gehad. We hebben de klant verzocht om een foto van de aankoopbon toe te sturen zodat we de punten waar de klant recht op heeft alsnog te koppelen aan zijn account. Op die manier blijven de punten van kracht en kan hij verder gaan met sparen.

Alle klachten die gemeld zijn door